18. nov. 2010

When the Winter is here,all we can do is to dress HOT

Det er ikke lenge til snøen legger seg dere,og alle har vel sikkert gått til innkjøpt av en god varm parkas,kåpe eller fuskepels? Et Marius inspirert skjerf,russer lue, skinnhansker eller et par gode støvler med for! Det har i alle fall jeg,og nå kan vinteren bare komme,med et lite håp om at temperaturen ikke blir like høy som i fjor.
 Mix gammelt med noe nytt og la deg inspirere av de store stil ikonene eller folk i gaten.                                           
                                                                      Street Style inspo
Hver eneste dag ser jeg en eller to i gaten som kler seg fantastisk,og det er mye inspirasjon å hente!



Palermo inspo
Olivia stopper aldri å inspirere.Antrekkene under er jo bare til å dø for,spesielt
kjolen til venstre,noen som vet hvor den er fra?
Abby Lee inspo
Hun har ikke bare et utrolig spesielt utseende og er litt for tynn,hun ser bare drit bra ut uansett hva hun har på seg. Jeg ville aldri byttet ut meg selv med noen andre,men hadde nok latt meg lure med om jeg hadde fått byttet med Abby for en liten stund!

Anna Dello Russo Inspo
48 åringen er kvinnen bak verdens dyreste og mest fantastiske garderobe uten tvil.
Selv om alderen begynner å komme,gjør det ingenting for Anna,for hun har bare en ubeskrivelig stil som andre bare kan drømme om!


Hva syntes dere/what do you think?


5 kommentarer:

  1. Love Abby Lee<3

    SvarSlett
  2. Olivia is best:D

    SvarSlett
  3. Masse inspirasjon å hente fra disse stil ikonene ja:) Olivia tar aldri feil

    SvarSlett
  4. Anna er et levende ikon. Palermo misser så å si aldri! Abby Lee er for tynn - og det sexy forsvinner da dessverre :-( En kvinne skal leve og elske, ikke sulte seg.

    SvarSlett

TNX Sweetheart