9. nov. 2011

DO I SMELL BIRTHDAY CACE?

Yes I did today! Nå er jeg så mett etter alt jeg har klart å proppe i meg i løpet av dagen. Både pizza, sjokoladekake med krem og min nye favorittkaffe: capputiono med daim.
Skal straks gå å legge meg, men jeg skal love dere at den som er oppe før halen galer i morgen tidlig er meg. Skal rett inn på Costume å skjekke om min dearest friend
Ida Jensen har vunnet London konkurransen. For om hun har åker jag med!!
Godt natt alle mine elsklinger!

Yes I did today! Now I am so full after all I've managed to eat so much during the day.
Both pizza, chocolate cake with cream and my new favorite coffee: capputiono with DAIM.
Shall immediately go to bed, but I will promise you that it is up before seven tomorrow.

I will go straight into Costume .no to check if my dearest friend Ida has won the London competition. Good night all my sweethearts!

3 kommentarer:

  1. Den kaka så utrolig digg ut* namm..håper Ida vinner konkurransen :D Heia!

    SvarSlett
  2. Så deilig kake<3 Jeg vill og ha. Sov godt

    SvarSlett
  3. Jodå din kommentar förstod jag! :-) det var mer inlägget, haha så jag menade att jag inte kunde kommentera det du skrev... :D

    SvarSlett

TNX Sweetheart