23. nov. 2011

Going Darker

Dagen i dag har helt ærlig vært helt forferdelig.. Jeg har hatt feber og vært så dårlig etter noe skikkelig trist som skjedde i går.. Fikk det derfor for meg å forandre litt på utseende, og tror kanskje det er syvende gang jeg har spntanfarget håret mitt.. Satt visst litt over tiden, og ble helt mørkt..Voops
Rødbrunfarge, så jeg tenker at jeg blir mer fornøyd etter å ha tatt noen gylne striper i det.
 skal jeg bare skifte outfit, så drar jeg til Karl Johan på 
LINDEX NEW STORE OPENING FASHION SHOW! 
Er det noen av dere som skal se fashion showet utendørs? Kommer til å bli litt kaldt, men..gleder meg!! 
Må komme meg ut, så jeg ikke blir sittende hjemme å tenke....

(beklager uklart bilde, men lader speilrefleks..kommer bedre bilder seinere)

6 kommentarer:

  1. Du burde ikke farge håret ditt noe lysere, elsket fargen!! Likee reaaallllly!! love you sweetheart!

    Love Kaja Foss (måtte trykke på anonym for å poste! :P)

    SvarSlett
  2. Du var kjempefin med mørkt hår!

    SvarSlett
  3. Så fin du ble:D

    SvarSlett
  4. Du kledde mørkt hår kjempe godt.Syntes du var veldig fin med den orange aktige fargen oxo, men mye finere slik:))

    SvarSlett
  5. Kaja Foss:) Tusen Takk søte deg<3 Love you to..ps: Du må trykke de det str navn/nettadresse, trykk inn navnet ditt og ok, før du skriver kommentaren:)

    SvarSlett

TNX Sweetheart