24. nov. 2011

Efva Attling for Christmas

Mens jeg nå har sittet oppe nesten hele natten å sett gjennom gamle bilder fordi jeg er så dårlig at jeg ikke får sove, fant jeg ut at jeg skulle skjekke ut hvor jeg var nøyaktg denne dagen i fjor?
Det viser seg at jeg var på et Efva Attling event i Bogstadveien, og forelsket meg i masse nye smykker. Jeg har alltid elsket designet hennes, og ikke minst henne som person. De er heldig de som kjenner henne, for hun virker som en meget unik person.
Anyway jeg har tenkt og tenkt på hva jeg kan ønske meg av kjæresten min til jul, og så slo det meg at et smykke fra Efva Attling med en personlig inngravering ville vært den mest perfekte gaven..så min kjære hvis du ser dette så hint hint..First picture! Skal noe kjempe spennende i dag, gleder meg til å fortelle dere seinere hva jeg driver å planlegger!! PS: Den perfekte forlovelsesringen ville vært den i hvitt gull med diamanter og en lilla amethyst i midten til ca seksti tusen..




















4 kommentarer:

TNX Sweetheart