30. okt. 2010

CHAMPAGNEMORRO

JADA,SÅ..
Ble det mye Champagne i går også..
Etter å ha spist middag hos pappa,dro jeg til Rådhusveien/Skansen hvor typen til en venninne feiret sitt 30`års lag med masse festlige mennesker. Cider+Cava+shots+Moet Chandon=Edru?
Jeg fungerte som psykolog,movie maker, makeup artist, sangerinne, & you name it!
Hadde en utrolig gøy natt,men ikke helt heldig å våkne opp i dag tidlig med en glass går bit i helen,obs..vann i vinglass*knus* Håper dere har hatt en fin Fredag dere også?
Det strømmet på med folk utover kvelden..og det samme gjorde champisen..
(fra venstre Kristin-kjæresten til bursdagsbarnet Lasse)





1 kommentar:

  1. Malin Goddokken31 oktober, 2010

    HEII!!! Jeg fant igjen bloggen din, jeg var på Skansen og skrev den på mobilen, husker du! :)) Jeg fant deg ikke på facebook jeg... Så søte bilder av dere! Håper bursdagbarnet hadde det fint!

    Klem Malin Goddokken:)

    SvarSlett

TNX Sweetheart