8. okt. 2010

LUXUS FAVORITTER Å DRØMME OM






Det er vel ikke bare meg som lager stønne lyder hver gang jeg klikker meg inn på new`s hos net-a-porter. Herregud så mye vakkert. Gid man hadde vært millionær.
Så får man drømme litt mer...
Denne røde kjolen fra Alexander Mc Queen skulle jeg gjerne hatt på meg på julaften.Skoene fra Charlotte Olympia hadde passet perfekt på Halloween.
Støvlene fra Burberry ville jeg danset rundt med i regnet.
Skjerfet fra Missoni ville jeg tyllet rundt halsen på seine høstkvelder.
Statement armbåndet i gull fra Philippe Audibert ville spritet opp et hvert casual antrekk.Silke overdelen fra Thakoon Addition ville jeg kombinert sammen med min favoritt Jeans. Den Camel fargede herligheten fra Mc Queen ville fått hedersplass i gangen. Den "lille svarte" med masse strass fra Tibi ville jeg hatt på meg under en foto shoot og knipset masse masse bilder av den i alle mulige vinkler.
Brosjen fra Kenneth ville jeg pyntet opp en hvit bluse med.Og til slutt Haute Hippie pelsvesten ville gjort meg til is dronning!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TNX Sweetheart