12. juli 2011

12.07.2011


Det har vært en forferdelig lang dag i dag og slitsom dag i dag, så gleder meg til å legge meg under dyna snart. Reiste hjem fra Hamar i dag, og hadde aldri klart å få med meg kofferten hjem hadde det ikke vært for bærehjelp på toget, og at jeg ble hentet i Lillestrøm, så jeg slapp å bytte til buss til Oslo s. Jeg fatter ikke hvorfor Oslo S skal stenge togtraffikken hele sommeren? Tragisk å gjøre midt i en tid som dette..
For å si det slik "ikke så veldig fan av buss".. Dro til pappa i dag, og der ventet en pakke som virkelig fikk meg i humør igjen. Kjole, hårbånd og en liten Louis Vuitton fra min kjære stemor*lykke* Nattinatt!

There has been a very long day .I Returned home from Hamar today, and had never managed to get my suitcase home had it not been for some help on the train, and that I was brought in Lillestrøm, so I did not have to switch to the bus to Oslo s. I can not  understand why Oslo Sentral shut all the train traffic this summer? Tragic to do this right in a time like this ..
To be true "not a huge to take the bus" .. Went to my dad today, and there waited a package that really got me in the mood again. Dress,headband and a small Louis Vuitton purse from my dear stepmother *happy * Nite-nite!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TNX Sweetheart