10. aug. 2010

Bored=Selvdigger=Senil

Nesten litt kvalmt,hahaha..neida!! OM SO F***** boored right now.Og jeg som hadde tatt feil av..hmm skal jeg si det? Tatt feil av fashion week.Jeg fant ut i går at det ikke var i dag det var,men neste uke..herregud jeg må ta meg en senil check tror jeg.
Tror kanskje mitt nye sause ullteppe fra Ikea skal sys inn i en kåpe for å holde varmen i høst.Hadde ikke vært dumt det? Nå måååå Kaja komme å hente meg snart før jeg kjeder meg i hjeeel.Lyst på vin og....

6 kommentarer:

  1. Sara Destini10 august, 2010

    Dollyyyyyyyyy..Du er så vakker du:) Sendte deg mld på face,men plutselig så forvant du..hva skjedde? Finner deg ikke i det hele tatt,har du slettet deg selv eller? :(

    SvarSlett
  2. Hehe..det går fint ann det.En beige jakke,og symaskin så vips så har du en HOT Høstjakke:)

    SvarSlett
  3. Programmet for ofw du har lagt ut,er det hele programmet? Og vet du hvilken visninger som er for alle og hvilken som er private?
    Setter stor pris på svar.
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Mia Kristiansen10 august, 2010

    So SWEEEEEEEt..Look like A FUR COAT!

    SvarSlett
  5. Hehe..morsomt" man må være litt selvdigger noen ganger!

    SvarSlett
  6. Sara:Kontoen min har blitt deaktivert av adm.uten at jeg vet hvorfor,har nok med hackingen å gjøre kanskje.Svarte deg på mob.
    Lene:Ja det er hele prog.Bjørn Borg er priv.+ Åpningen!

    SvarSlett

TNX Sweetheart