19. aug. 2010

White Baroon

Alexander Schikerin og Nastya Sladkova er designerene bak merket White Baron.En av visningene jeg fikk sett i går.De er tydelig inspirert av den Norske kulturen,noe som kom tydelig frem på Catwalken.
De bruker flotte klare farger som kongeblå.En av mine favorittfarger!
Folklore er navnet som passer riktigst under stilarten i kolleksjonen,og de fortalte at  Roald Amundsen og hans Nord Pol ekspidisjon  fra 1926 var den største inspirasjonen.
Jeg likte kolleksjonen,for uten at jeg kunne byttet et par antrekk om på to av modellene,da jeg syntes feil modell bærte plagget.Pulsen kjentes med det kraftige anlegget til White Baron gruppen som spilte rock på scenen,skjønt jeg er ikke sikker på at det var det Roal Amundsen hadde i øra sine da han var ute på sin store ekspidisjon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TNX Sweetheart