19. aug. 2010

OFW Dag 3. BJØRN BORG



A ny day for fashion.Er hjemme en liten svipptur etter Bjørn Borg visningen som jeg var på klokken seks.Skulle egentlig sett fler etter den,hadde bare kroppen hatt en smule mer energi.
Sliten er bare for ordet.Men gøy har det definitivt vert.
Var egentlig litt spent på Pia Haraldsen klokken ni,men jeg har ikke sjans i havet.
S¨å får hive i meg litt mat og skifte antrekk igjen,før jeg drar tilbake til Oslo.
Gleder meg veldig til Nina Jarebrink sin visning på Steen & Strøm klokken 22.00.
Skulle gjerne ha sett Daniel Franck på Operataket også,men dette får være nok tror jeg.Det er tross alt en dag i morgen også.Moods!

6 kommentarer:

  1. Veldig bra visning:) Tok du et shoot av han modellen som tok baklengs salto?

    SvarSlett
  2. Åhh..du er heldig spm får vert på ofw..skulle ønske det var meg! Digger bloggen din:)

    SvarSlett
  3. Kult! Jeg fikk desverre ikke sett Bjørn Borg,men fikk sett Springbrett i går da! Så du Pia Haraldsen i dag da?

    SvarSlett
  4. Tror det var et lurt valg av deg å dra, isteden for å være igjen å se Pia Haraldsen. Skulle ønske jeg hadde gjort det samme! :)

    SvarSlett
  5. Så rød/gule bilder du fikk. Likte du det du så?
    Har lagt ut mine bilder nå :D
    http://www.bj0rn.net/wordpress/2010/08/26/bjorn-borg-oslo-fashion-week-fall-2010/

    SvarSlett
  6. Da de ble en smule rødgule,men var noe feil med instillingene på kamera,som gjorde at jeg ikke klarte å ta klare bilder der.Selvsagt kan de ikke bli like perfekte som dine vet du:D

    SvarSlett

TNX Sweetheart