17. aug. 2010

OFW SPRINGBRETT VIP INVITE

I Dag er åpningen av Oslo Fashion Week og programmet er fullspekket.Jeg har det ikke helt klart i hodet hvor mange visninger jeg skal på,men selvsagt de som er viktigst å få med seg.
Planen var egentlig å ha Kristar Design i morgen kl:17.00 som første visning,i og med at jeg fikk gjesteinvitasjon med to andre.Men så kom det er liten overasskelse på mail.VIP invitasjon til Farmhouse springbrett.Springbrett består av 5 ferske og lovende designere som skal vise sin første kolleksjon på OFW. Disse 5 er vinnere av Springbrett-konkurransen, som gikk av stabelen tidligere i år.Så dette gleder jeg med til.Alltid morsomt å se nye sprirer vise sin første kolleksjon.
Det blir å hoppe fra den ene til den andre,for å så å ha et stort opphold før jeg skal tilbake å se Fam Irvoll Kl.21.00.Gleder meg!!!! Noen andre som skal se disse visningene i morgen?

3 kommentarer:

  1. Jeg skal se Springbrett:) Blir sikkert kjempe gøy! Ha en strålende fashion uke,ses sikkert der:)

    SvarSlett
  2. Jeg skal se Nina J,Fam,Kristar Design og Moods.:D Gleder meg!

    SvarSlett
  3. Ses i morgen snuppelupp:) You are best<3 remember that.Kult at du opprettet nu prof i går,jeg lo litt for meg selv da!

    SvarSlett

TNX Sweetheart