19. aug. 2010

NINA JAREBRINK SPRING/SUMMER `11

Da har jeg akkurat kommet meg hjem igjen etter visningen til Nina Jarebrink utenfor Steen & Strøm.Bortsett fra at det ble en våt visning i regnet,og dagens outfit ble regnponcho,så har jeg bare en ting å se om denne visningen FANTASTISK!
Ikke nok med at alle antrekkene i hele kolleksjonen var unike,men en av mine store favorittartister Lise Karlsness
 åpnet showet.Iselin kom i siste liten,og hoppet over setene og til plassen min.Det eneste som irriterte meg grønn var mannen som stod bak meg,der det burde ha vert et gjerde for de som ikke hadde sitteplasser.Han nermest presset seg selv og kamera sitt inn i hodet og jeg følte at han nesten presset seg inn gjennom hestehalen min.

Non alcohol på meg i dag-var nok en mening med det og,selv om jeg hadde trengt bet lite glass..
Den Kamelfargede kjolen var desidert min favoritt,og de røde skoene,men fikk desverre ikke knipset av de.Vanskelig å ta kvalitetsbilder i regnet ettersom jeg fikk dråper på linsen.
Stylist:Linda C.Myrseth/Pudder
Choreograph:Jonas Pedersen Øren
Hair:Theresesgt 35
Makeup:Ida Engstrøm/Pudder
Music:Ziggy Løvik
DJ:Mariann Thommasen
Event & Pr:Anette Miwa Dimmen
Models:Pholk & Team
GOODIEBAG FRA NINA JAREBRINK
Elle magasin-Isklar-neglelakk og lipgloss fra chi-tickening lotion fra Redken-volum million lashes mascara-Loreal Elnett-kolleksjonshefte-Koma+Nina Jarebrink gavekort på høstkolleksjonen-neglfiler fra chi og Giftcard med 30% rabatt på webshop jarebrink.com

Da sier jeg NATTA!

6 kommentarer:

  1. da håper jeg du hadde det gøy på showet!

    SvarSlett
  2. Ser deg på CK og Moods i mårra?

    Bjørn

    SvarSlett
  3. CK skal jeg ikke på..er alt for sliten!! Ses på Moods:)

    SvarSlett
  4. Var du også der? Hvor satt du? :) Har ikke sett deg i det hele tatt :/

    SvarSlett
  5. Jeg har ikke sett deg heller.Var på Springbrett,Bjørn Borg,White barron,Kristar design og Nina J.Jeg syntes jeg så deg på Nina Jarebrink,var du på den? Det var mye mennesker da,så ikke lett å finne alle.Så en del andre kjente bloggere i løpet av ofw.Hvor sarr du da ? Satt på 1 rad på alle utenom Nina J,satt på 3 rad!

    SvarSlett

TNX Sweetheart