9. aug. 2010

Smykker fra Efva Attling


Efva Attlign(smykkedesigner og gift med artisten Eva Dahlgren) er min desidert favoritt smykkedesigner,for uten om Dyrberg/Kern.
Jeg leste nettop et veldig givende Intervju med henne i Henne magasinet,hvor jeg nesten fikk tårer i øynene av historien hun fortalte.Den er så vakker og Efva virker som et slikt fantastisk menneske.At hun er 58 år hadde jeg aldri trodd.Jeg hadde vel tippet 48 (10 år yngre altså). Det som gjorde at jeg forelsket meg i smykkene var ordene hun inngraverer."Jeg tror på den store kjærligheten"Det gjør jeg virkelig.Så et smykke med inngraveringen "Amor vincit omnia" er det jeg ønsker meg mest! Så har du inngraveringer som  Amor Fati(elsk din sjebne) Evigheten "Håp" ,"From here to Eternity" ,"Peace" , "Imagine" .
Smykkene hennes er enkle og vakre,samtidig som hun alltid setter sitt personlighe preg på de.
Det er vel kanskje derfor Dyrberg/Kern også alltid har vært min største favoritt fordi de også bruker kjærlighet som inspirasjonskilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TNX Sweetheart