19. aug. 2010

Fam Irvoll`s show

Dobermann og The Chihuahua(kjent som Kjell Nordstrøm)  tok kaka av scena under Fam Irvoll`s spektakulere Piaf inspirerte visning som hun hadde dedikert til Jørgen og Stian.
En del kjendiser var å se,og jeg hadde allerede pratet med noen.Etter å ha fått så mange kommentarer på at jeg ligner så mye på Charlotte Thorstvedt.Så måtte jeg bare gi meg.
Jeg syntes ikke vi ligner,men det syntes tydeligvis alle andre.Vi lignet i alle fall ikke i går,da hun hadde rosa parykk.Men tar det som et komlement,for jeg syntes hun er utrolig pen.
Under visningen fikk jeg øye på en som lignet en smule
på Lady Gaga en smule,og det var ingen andre en hennes stylist.
Anna Trevelyan satt på første rad å fulge visningen.

2 kommentarer:

  1. Fam sin visning så utrolig morsom ut, fikk uheldigvis ikke vært på den :/

    SvarSlett
  2. Ja, det var drit kjipt, spess siden jeg elsker Fam Irvoll, for de siste gangene har hun hatt ett skikkelig show i tilegg til klærne, men men, bedre lykke neste gang eller noe=p og hadde jo ikke sånn gjesteliste ting, så hadde nok blitt stående bak der, men hadde vell overlevd det også=)

    SvarSlett

TNX Sweetheart