30. aug. 2010

Søndag på Mona Lisa

I går var den store ragndagen,virkelig og det ble nermest første og beste da jeg dro inn til byen
for å møte Elisa.Vi bestilte kaffe,vann og et glass vin og siden jeg ikke hadde spist noe mer enn et knekkebrød og var sulten som en ulv tok vi en liten Tapasrett på deling.
Tapasretten kunne jeg fint klart meg for uten.Sjøtapas kom på bordet,og salaten bestod av krepsehaler og et par reker som jeg plukket ut.Krepsehaler klarer jeg overhodet ikke.Oliven var det eneste som smakte og Tzatsikien var veldig god."Løkringer" er digg sier Elisa og tar en i munnen.Jeg trodde dette var sjøtapas,og var egentlig bare overlykkelig for at de hadde puttet noen løkringer med.Mmm,de smakte.Helt til jeg skulle ta løkring nr to og så vidt klarte å skjære over den med kniven.
Da jeg ser...det er ikke løkringer Elisa,det er blekksprut.Herregud" skåål,og måtte bare skylle ned med vinglasset.Mistet lysten på å ta fler biter.Så vi skravlet ferdig,tok litt mer kaffe og dro hjem.Laget Mexikansk suppe i steden,mens vi hadde en liten foto shoot i stua og leste et utdrag fra noe jeg nylig har skrevet.En koselig Søndag med verdens beste venninde:)

1 kommentar:

  1. Takk for kommentar! Ja, hun er kanskje litt tynn, men fantastisk stilikon uansett :o)

    SvarSlett

TNX Sweetheart