30. mars 2011

VIP INDISKA




I går hadde Indiska i Storgata renovering med nytt butikkkonsept, så da var det feiring av det med prosenter, goodiebags, vin, fingermat og mingling som stod for turen. Jeg ble positivt overasket over at Indiska har tatt steget videre, og Interiøret og smykkene falt meg mest i smak, men det er kun fordi klærne ikke er min stil, men absolutt mye fint. Jeg ente opp med blue feathers(bildet over) og bare elsker de. (Siste bildet: Er det vi fikk i goodiebagen: smykkeboks, servietter og gule frynsedusker til ørene) Nå skal jeg på skolen å planlegge mandagen`s seventees fotoshoot, så dette blir en hektisk dag!

Yesterday had Indiska on Main Street with the renovation enjoy concept, so it was percentages, goodie bags, wine, snacks and mingling which accounted for the trip. Iwas pleasantly surprised that Indiska have risen further, and interior and the jewelry fell most in my taste, but it is only because the clothes are not my style, but certainlymuch fine. (Last picture: Is what we got in the goodie bags: jewelry box, napkins andyellow fringes to the ears) Now I'm going to school to schedule Monday's photo shoot,then a hectic day!


3 kommentarer:

  1. Så gøy, fine bilder - og kjempefint antrekk på deg! :)

    SvarSlett
  2. åÅ,SÅNNE ØREDOBBER HAR JEG LYST PÅ OG;)

    SvarSlett
  3. Så fin du var snuppa:-)

    SvarSlett

TNX Sweetheart