27. sep. 2011

I love to hang my ornaments on a tree




Når man har så mye smykker at man ikke vet hvor man skal gjøre av alt, så er det fantastisk med disse smykke stativene. Jeg har allerede et jernstativ i gull fra Lisbeth Dahl, og et fat hvor ringene ligger, samt neglelakk og ørdobber. I dag fant jeg dette svarte treet på Åhlens, og det passet perfekt inn på badet mitt!
Nå som nesten hele leiligheten er fornyet og vasket, så mangler det kun badet. Tror ikke jeg har opplevd så mye rot på badet mitt siden krigen.. Ja, dere kan faktisk få se det selv..står ting overalt!!( Bortsett fra at dere kun ser en brøkdel av det! Men når det er sagt: Ikke min feil at badet er stort!

1 kommentar:

  1. Jeg elsker smykkestativ, har også et fra Lisbeth Dahl, men ønsker meg faktisk et slikt tre, helst hvitt fra Åhlens :)

    SvarSlett

TNX Sweetheart