19. sep. 2011

Når det er over faller jeg tilbake igjen...






I et øyeblikk alene fylles kroppen med tomheten som lengsel av tap fra det gamle.

Elsket på nytt uten å tenke 
faller tilbake i gropen som aldri ser ut til å fylles med jord
gir nå kjærlighet for et øyeblikk.
I en skummel stillhet fylles øynene med glede jeg har mottatt 
samtidig fører sorg 
Som fletter seg rundt min sjel og binder den fast til stupet
Forsøkt å fortrenge
glemme på alle måter
Når det er over faller jeg tilbake igjen og i g j e n...Og du...
står på side linjen og ser meg falle
Nyter løgnen som ble til sannhet og igjentil løgn


Skremmende øyeblikk som ikke vil forsvinne noen gang?
Skyggen som forfølger venter på å elske like høyt
E l s k e høyere E l s k e høyere enn 
tomheten
Vil jeg? bare se tilbake
vil du? bare se meg falle
for godt

nå er det snart over




Noe jeg skrev for en stund siden..

7 kommentarer:

  1. Så gøy at du skriver. Du er flink ;)

    SvarSlett
  2. Takk:) Jeg er jo forfatterspire vet du<3

    SvarSlett
  3. Så nydelig/vakkert skrevet.

    SvarSlett
  4. Dette likte jeg, trist,men likevel vakkert

    SvarSlett
  5. What a gorgeous photo! So inspiring.
    xox,
    Cee
    http://cocoandvera.blogspot.com

    SvarSlett

TNX Sweetheart