9. apr. 2011

DAGENS




/Magazine-Style by Kling/sunglasses-Ray Ban/Shoes-Vagabond/Pants-Mango/Salad-made by me/
I dag stod jeg opp tidlig, for å få mest mulig ut av dagen i Hamar. Har ikke sett snurten av Magasinet Style by Kling enda, så da jeg fikk øye på det på Narvesen benyttet jeg muligheten. Ble super overrasket over bladet, på en positiv måte,og det er absolutt et magasin som jeg vil kjøpe igjen. Det var like deilig sol i Hamar som i Oslo, så det ble derfor en Blåbær Cider i solen på terrassen, før vi spiste en deilig laksesalat made by me!
Håper dere benytter dere av den deilige solen som skal vare ut helgen nå, den er borte før vi vet ordet av det!

Today I got up early, to get the most out of your day in Hamar. Have not seen a trace ofMagazine Style by Kling yet, so when I saw it on Narvesen I used the opportunity. Wassuper surprised at the magazine, in a positive way, and it is certainly a magazine that I'dbuy again. It was just lovely sunshine in Hamar in Oslo, so it was therefore a BlueberryCider in the sun on the terrace, before we ate a delicious salmon salad made ​​by me!
Hope you are using you to the delicious sun which will last until the weekend now, it isgone before we know it!

8 kommentarer:

  1. Fine bilder, Veronica :)

    SvarSlett
  2. I want that magazine with elin on the cover.

    SvarSlett
  3. Kos deg i Hamar sweete:) Ble veldig positivt overrasket over Style by E selv! Mye bra

    SvarSlett
  4. Kristine Løvdahl10 april, 2011

    Elsket magasinet,masse bra stoff.Blir å kjøpe det fast fremover, samt Elle,Costume and Vogue:)

    SvarSlett
  5. Henriette L10 april, 2011

    Så fint bilde av deg,likte det skikkelig godt:)

    SvarSlett
  6. Elin Kling <3 Digger alt hun gjør

    SvarSlett
  7. Det jeg likte best med magasinet var Intervjuene. De skilte seg ut fra andre magasiner syntes jeg! Knall bra nr:1

    SvarSlett
  8. Carina: Ja,det er jeg helt enig i:)

    SvarSlett

TNX Sweetheart