27. apr. 2011

TWO PIECES TO LOVE


Jeg går ALDRI lei frynser, og kan aldri få nok. Fant disse to herlighetene på Top Shop, og jeg bare vet at jeg kommer til å drømme om de hver eneste natt før de henger i skapet mitt. Shortsen er perfekt, og kan minne litt om den nydelige hvite kjolen fra fashionlove(her) som jeg forelsket meg i etter at Ulrikke Lund la den ut.
Shortsen er den perfekte vår shortsen, og denne krem hvite frynseblusen er jo bare til å dø for. 

I will NEVER tired of fringes, and can never get enough. Found thesetwo glories of Top Shop, and I just know I'm going to dream aboutevery night before the hanging in my closet. The shorts are perfect,and is reminiscent of the gorgeous white dress from fashion love(here) that I fell in love after Ulrike Lund let it out.
The shorts are the perfect our shorts, and this creamy whitefrynseblusen is just to die for.


9 kommentarer:

  1. Takk skal du ha! Jeg er i skikkelig shopping-eufori. Det gir (dessverre?) en helt spesiell følelse å kjøpe designerting, haha.

    Frynser er en sånn ting man enten elsker eller hater, tror jeg. Og jeg har vel ikke vært så veldig positiv til det. Men den shortsen der var faktisk litt kul. Ikke akkurat en shorts man gjemmer seg bort i, og sånt liker jeg:)

    SvarSlett
  2. kimonokjolen er fantastisk, I love it

    SvarSlett
  3. OMG den nederste! Fineste jeg har sett på lenge, lenge!! Og kjempefin blogg du har forresten:)

    SvarSlett
  4. carolinesandelin: Sendte deg akkurat to kommentarer på bloggen din;) Før jeg så du hadde kommentert min*sprøtt* ;)Og tusen Takk

    SvarSlett
  5. Shotsen var HAWT<3

    SvarSlett
  6. Shotsen*Jeg er tre år,hehe* Mente SHORTSEN,haha

    SvarSlett
  7. Lene: Ja tre år jeg jeg inn i mellom og*LOL*

    SvarSlett
  8. Åå,den blusen vil jeg ha..nydelig var den:D

    SvarSlett
  9. They are amazing! :)

    I especially love the shorts, Topshop does some great things.

    SvarSlett

TNX Sweetheart