7. apr. 2011

I-D LADY GAGA/MUGLER STYLE

Jeg har fått mer og mer sansen for magasinet I.D, og i det nyeste nr.312 var det en serie på fem bilder med Lady Gaga i skikkelig Mugler stil, hvor hun har på seg en fantastisk blå skinn kåpe fra Mugler by Nicola Formichetti. Dere så vel høst/vinter kolleksjonen til Thierry Mugler nylig, hvor Lady Gaga gikk modell?
Hva syntes dere om Gaga som forbilde på catwalken og i magasiner? Hun er i alle fall mye mer enn bare en artist. Uansett så elsket jeg denne serien, selvsagt er sminke og hår veldig spesielt, usikker på hva jeg syntes om "implantatene" i ansiktet hennes..Vi får ikke håpe de er operert inn! Probebly not!

Slengbukse fra Francesco Scognamilo og sko fra Noritaka Tatehana

I've gotten more and more sense for the magazine ID, and in thelatest nr.312 there was a series of five images with Lady Gaga inreal Mugla style, where she is wearing a fabulous blue leather coatfrom Mugla city Nicola Formichetti. You both fall / winter collectionfor Thierry Mugla recently, where Lady Gaga was a model?What did you think about gaga as a role model on the catwalk and in magazines? She is certainly much more than just an artist.Anyway, I loved this series, of course, make up and hair, veryspecial, not sure what I thought about the "implants" in her face ..We can not hope they are operated in! Probebly not!





Photography: Mariano Vivanco
Styling: Nicola Formichetti
Hair:Bob Recine
Make-up: Billy B
Set Design: Christopher Stone
Location: Hudson Studios
Talent Lady Gaga








7 kommentarer:

  1. Jeg elsker denne shooten & Mugler:-)

    SvarSlett
  2. Thierry Mugler<3

    SvarSlett
  3. Hei.Jeg är från Stockholm, och har varit en regelbunden läsare av din blogg ett tag och måste bara säga att jag älskar sättet du skriver på, bilderna du tar, ger dig inspiration och ja .. super bra:)
    Fortsätt med det, och du kommer att gå tillräckligt långt:)

    SvarSlett
  4. Susanna: Tusen Takk for en kjempe koselig kommentar. veldig hyggelg å høre slikt, og så bra at du liker bloggen godt;) Håper du kommer til å fortsette å følge den:) Det er jo slike lesere som du jeg blogger for!

    SvarSlett
  5. Sara Destini07 april, 2011

    Syntes skinnbeina til Gaga ser veldig ekte ut jeg, men garantert at hun ikke har blitt forvandlet om til "THE MONSTER" som hun alltid roper så høyt på........HOHO

    SvarSlett
  6. Sara Destini: Nå lo jeg godt du!! Garantert ikke,men det sies jo at det man ønsker seg får man til slutt!P

    SvarSlett

TNX Sweetheart