12. apr. 2011

PLANNING NEW SHOOT

































































"Gosh..så sliten jeg er. Det har gått i ett nesten i hele dag siden jeg våknet med migrene og fikk tankremsprut da jeg skulle pusse tenna. God start på dagen "not" Skulle møte de andre stylistene kl:09.00 for å prøve de fire outfitene vi hadde på "prøvemodellen" Ida, før vi tok frokosten på Bagle & Juice. Jeg kom på at det var en ide å stikke ned på Bodymap for å se om de hadde noen statement nagler vi kunne låne til shooten"perfect" kontrast til det ellers så søte og uskyldige "ballerina" Hentet også smykker fra Glitter`s top collection på Polhem. De hadde pressedag i dag, så tok en liten snik titt på høstkolleksjonen. 
Nå har jeg akkurat kommet hjem, og skal lage meg noe deilig mat og legge meg under pleddet på sofaen.
Skal lade opp til shooten i morgen. Gleder meg masse og tror moteserien blir "HAWT" raw raw....

"Gosh .. so tired I am. It's been in an almost all day since I woke up with migraine and was tankremsprut when I would brush your teeth. Good start to the day"not "Shouldmeet the other stylist at: 09.00 to try the four outfits we had on "trial model" Ida, beforewe took breakfast in the Bagle & Juice. I realized that it was an idea to drop down onBodymap to see if they had any statement rivets we could lend to shooter "Perfect"contrast to the otherwise sweet and innocent "ballerina" Retrieved the jewelry fromGlitter's top collection of Polhem. They had a press day today, so took a sneak peek atfall collection.
Now I've just come home and going to make me something delicious food and put meunder the blanket on the couch.To charge the shooter in the morning. Looking forward a lot and think the fashion line is"HAWT" raw raw ....

11 kommentarer:

  1. Høres spennende ut og jeg tror shoot'n blir knall :) God bedring!

    SvarSlett
  2. Elsker forsiden til Vogue Mars, coveret er til å dø for

    SvarSlett
  3. Så nydelig du er

    SvarSlett
  4. Den grønne vesken ser superfresh ut,hvor har du kjøpt den hen?

    SvarSlett
  5. Sunniva: Ja,den er like fresh som den ser ut som. Den er kjøpt på en butikk på Kolbotn som heter Gunilla, for mange år siden (ca 3 år) var en gave fra meg og en til, til stemoren min..som jeg har lånt tilbake for en liten stund;)

    SvarSlett
  6. Sara Destini12 april, 2011

    Høres ut som en rå fotoshoot.Lykke til,blir sikkert knall bra. Skal du være hjemme noen dager i påsken vennen?

    SvarSlett
  7. Sara Destini: Jeg skal være hjemme fre-tors,men har avtaler hver dag..bursdag til bror på Onsdag og reiser til Hamar Torsdag og blir der resten av påsken:)

    SvarSlett
  8. Kule bilder!

    SvarSlett
  9. Gleder meg til å se resultatene ;)

    SvarSlett
  10. aww. soon youll get adequate rest. Im tired of things too, lol.

    But I like your bag in contrast to the lettering of "Vogue" on the magazine. :)

    SvarSlett

TNX Sweetheart