21. apr. 2011

VILLA SANDVIGEN







Hvit lang chiffon fra Monki,smykket i livet fra Bikbok, Armbånd/Lanvin
I går feiret jeg lillebror`s tyve år`s dag på Villa Sandvigen. Alt er i gammeldags stil, så det var utrolig koselig å gjøre noe annet enn hva jeg ellers er vant med. Klarte selvfølgelig å forspise meg da, med indrefilet, fløtegratinerte, iskake, annen kake, og sjokolade, champagne og vin. Kvelden var velykket og alle koste seg!
Nå skal jeg lage en alt for sein frokost til meg og kjæresten min før vi kjører til Hamar for å tilbringe påsken!
Håper dere alle får en fin påske!

Yesterday I celebrated brother's twenty-year `s days at Villa SandVigen. Everything is old-fashioned style, so it was very nice to do something other than what I otherwise is familiar with. Could forspisecourse to me, with tenderloin, creamed, iskake, another cake, and chocolate, champagne and wine. The evening was successful and everyone had a good time
Now I'm all for making a late breakfast before we drive to Hamar to spend Easter!
Hope you all have a great Easter!


9 kommentarer:

  1. Gud så fin du var Veronica..<Nydelig rett og slett

    SvarSlett
  2. Det er så fint på Villa Sandvigen. Svigerinna mi feiret tredve år laget sitt i fjor, og det var så velykket:) Håper kvelden ble fin

    SvarSlett
  3. Så fine bilder, nydelig den hvite chiffon vest/kjolen din. Hadde ikke trodd den var fra Monki

    SvarSlett
  4. Tina Marie21 april, 2011

    Superfin<3 God påske snuppa

    SvarSlett
  5. Kos deg masse i påsken:)

    SvarSlett
  6. Husker jeg var på Villa Sandvigen å spise middag i fjor sommer. Da var det noen som feiret bryllupet sitt der, vakre omgivelser når solen er fremme:D Håper du hadde det hyggelig,så slik ut.Gratulerer med bror

    SvarSlett
  7. Så koselig :) Håper du får en kjempe fin påske!

    SvarSlett
  8. Sinnsykt fint det beltet du hadde til kjolen! Nå ble jeg litt gudinne-inspirert!

    SvarSlett
  9. Kristiane: Tusen Takk, det er egentlig et smykket som jeg brukte som beltet:)

    SvarSlett

TNX Sweetheart