22. feb. 2011

Burberry Prorsum autumn/winter 2011




































































































Jeg misunner virkelig alle de som satt på de tre første radene i går under London fashion week, og så Burberry Prorsum Live, selv om det ikke er så ille å se det direkte fra stua heller. For noen nydelige kåper og hatter. Christopher Bailey har designet den perfekte vinter kolleksjonen etter min mening,
og jeg likte veldig godt stemningen han fikk frem!
Den svart/hvite hatten står nå øverst på min ønskeliste over nye cravings til garderoben!

I really envy all those who sat on the first three rows yesterday during London fashionweek, and Burberry Prorsum Live, although it is not so bad to see it directly from the living room either. For some beautiful gowns and hats. Christopher Bailey hasdesigned the perfect winter collection in my opinion,
and I liked very much the mood he got through!
The black and white hat is now at the top of my wish list of new cravings to the locker room!

4 kommentarer:

  1. Elsket hatten:)

    SvarSlett
  2. Sara Destini22 februar, 2011

    Im in love<3

    SvarSlett
  3. Elsket pelsen..håper noen tryller den inn i skapet mitt;) hehe

    SvarSlett
  4. Bailey always delivers. :)

    SvarSlett

TNX Sweetheart