19. feb. 2011

What a wonderful Day



































































I dag har vært en utrolig deilig og avslappende dag, etter en hel uke med mye morro,men også stress og lite søvn som fulgte med. Brukte dagen i går til å gjøre meg halveis ferdig med et par skoleoppgaver også,så jeg kunne slappe velfortjent av i dag med min kjære, selv om jeg innerst inne stresser veldig med å bli ferdig med alt. Vi stod opp tidlig,og tok trikken inn til byen for en liten shoppingrunde på Weekday, og der fant jeg en bukse med noen detaljer jeg bare elsket fra Cheap Monday!
Dro på et glass etterpå for lunch og kaffe latte, før vi dro for å handle til i kveld..Fikk også to pakker i posten i dag. En stor fra Nelly,og en liten som jeg ikke vet hva er.Elsker overasskelser,så dere får se i morgen hva det var! I kveld blir det kjæreste kveld med ost og kjeks og Fritt Villt III "Herregud,gruer meg litt til å se den jævlige skrekkfilmen som jeg hørt er den verste av alle tre.Og for dere som ikke har hørt den nye sangen til Lady Gaga enda..FY FAEN sier jeg bare..Hun svikter aldri fansen for å si det slik.Nå har jeg fått ny yndlings sang,haha "DONT BE A DRAG, JUST BE A QUEEN"

5 kommentarer:

  1. Ha en fin kveld:) Gleder meg til å se hva du fikk i posten!!

    SvarSlett
  2. Elsker den sangen <3 I`m in love

    SvarSlett
  3. Fritt vilt har jeg også lyst å se. Kos deg :)

    SvarSlett
  4. Jeg takler ikke skrekkfilmer altså, men den sangen må jeg høre!! :)

    SvarSlett

TNX Sweetheart