16. feb. 2011

OFW PART 1



 
NINA JAREBRINK


FAM IRVOLL
Jeg husker ikke at jeg stupte i sengen i går,etter en hel dag med motemorro og knipsing av bilder.
De beste visningene i går var definitivt Leila Hafzi, Nina Jarebrink og Fam Irvioll.Hver av de er veldig forskjellige og representerer mote Norge med stor N etter min mening.
Kolleksjonen til Nina Jarebrink var NYDELIG. Mine favoritter var buksedressen i rød fløyel, lenkebeltet som jeg bare må ha meg,og for ikke å snakke om det store smykket. Veldig etter min smak.




Fam Irvoll`s visning er jo et show i seg selv. Plutselig kommer en røykende modell ut, men det er ingenting som overasker meg når det gjelder henne lenger. Dette var starten på en ny revlusjon om å avskaffe det røykfrie rommet igjen,haha neida!
En utrolig morsomt kolleksjon med mye røyk og andre feminine detaljer som minnet veldig om barndommen.
Mira Gundersen tok sceneshowet sammen med en etterfulgt "Lady Gaga" i undertøy. Bedre blir det ikke, og man ikke la vær å bare elske alt!

Fam Irvoll `s view is the more a show in itself. Suddenly, a model with the smoke in her hand. This was the beginning of a new revlusjon to abolish the non-smoking roomagain, haha nah!
A very nice collection with a lot of smoke and other feminine details that reminded a lot about my childhood with a lot of barbie`s and lipstick..

13 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅ kunne ønske jeg fikk sett Fam sitt show,men hadde blitt en lang reisevei siden jeg bor i Bergen:( Oslo det skjer ja!

    SvarSlett
  2. Så fin du er Veronica:)

    SvarSlett
  3. Girl, jeg tror jeg så deg før Leila Hafzi i går, men du forsvant like fort som jeg oppdaget deg så jeg fikk ikke sjansen til å komme bort å si hei. neste gang ;))

    SvarSlett
  4. Så fine bilder, og WOW, så pen du er! :D

    SvarSlett
  5. Tusen takk metallicatrollet:)

    SvarSlett
  6. Kunne ønske jeg var der også,virker så gøy å se så mye fint

    SvarSlett
  7. Veldig bra bilder du har tatt Veronica.Morsomt å følge bloggen din med så mye bra updates;)

    SvarSlett
  8. Kult å se deg i går,håper du hadde det supert:-)

    SvarSlett
  9. Du er heldig som får vært på OFW

    SvarSlett
  10. Celine: takk i like måte.Hadde det supert:)

    SvarSlett
  11. Jeg så deg i dag:)

    SvarSlett
  12. Elsket hodebåndet ditt.Du har tatt masse fine bilder:) Knallbra

    SvarSlett
  13. sv: Tusen takk! Gleder meg til å bruke den:)

    Masse flotte bilder og mye fine klær:D Av det jeg har sett, så er Leila Hafzi og Nina Jarebrink mine fav også:) Fam Irvoll blir litt for spesielt for meg men morsomt med sånne designere også!

    SvarSlett

TNX Sweetheart