9. nov. 2010

Isprinsessen fra Stradivarius

Da det var tid for shopping den tredje dagen på Fuerteventura vandret vi gjennom Main Street ved enden av hotellgaten,for å kikke etter suvenirer og favoritt butikker. Og sannelig fant jeg min.
Langs gaten lå Zara med utstillings dokker i kledd tynne skinn skjørt og røde topper med skriften hengende over seg "Merry Christmas" Det var ikke akkurat jul jeg tenkte på i øyeblikket, men mer om Zara i Bogstadveien hadde samme utstilling-tviler- Også gikk vi videre til enda en gjenkjennelig butikk Mango. Litt kjedelig utvalg der, så shoppet ingenting. I det jeg kommer ut av butikken blir blikket raskt fanget av tre store utstillings vinduer med prøve dokker som ser ut som is prinsesser. WOW her måå jeg bare inn! Kjæresten min ikke fullt så fan etter som vi har shoppet noen timer,men blir med like vel. Butikkens navn er Stradivarius og det første jeg ser er den fantastiske Mulberry lignende pels vesken i skinn,pels hatten og de nydelige strømpene.
Butikken er fylt med høst og Vinterklær. Masse hvitt og blandet prisklasse.
En lilla kåpe i semsket skinn fanget fort min oppmerksomhet,men dessverre så var den finere på stativet enn på kroppen min.Har ikke akkurat vært på slankeren der nede!
Men både hatten og vesken ble med meg hjem, selv om jeg også vurderte pels clutch vesken,men droppet det siden jeg hadde kjøpt to andre dagen før.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TNX Sweetheart