30. nov. 2010

TIRSDAG

/Sko fra Eurosko,skjørt fra Bikbok,Ullgenser og December utgaven av Elle Magazine/
Det har blitt minimalt med blogging de siste dagene,fordi jeg hatt en del viktige ting å ordne opp i,som da har stjålet den tiden jeg har hatt,slik er det inn i mellom.
I går kveld tok jeg toget oppover til Hamar,men neste gang så dropper jeg "suprise" visitter, så jeg slipper å stå en halvtime i Taxi kø,fordi kjæresten har tatt seg en lut,og ikke hører tlf.
Slapp heldigvis å ta taxi likevel...
Nå skal vi dra å gjøre noen ærender, før vi skal spise en deilig lunch i byen. Gavekalender skal handles inn, jeg må ha nye sko,og i tillegg så skal vi handle mat,middag for i kveld som mest sannsynlig blir Tapas, og så kanskje rekker vi å ta sol.
Mulig jeg blogger litt seinere i kvelde hvis jeg har tid dere.
ha en fin Tirsdag. Stemningen ute i Hamar er nydelig!
NB:Ikke glem å kjøpe december utgaven av Elle. utrolig mye interessant, å masse jule tips å ta med seg. Julebord kjoler dyrt og billig og ikke minst årets beste fyllesjuketips fra Lise Karlsnes(bare les selv)

3 kommentarer:

  1. Så fint skjørt:)

    SvarSlett
  2. Kjempe søte bilder av deg:) Har akkurat kjøpt Elle:D

    SvarSlett
  3. Digger outfitet ditt her

    SvarSlett

TNX Sweetheart