14. nov. 2010

Skinnskjørtflause

                            
Alle kan vi ha flauser inn i mellom,og jeg kan fortelle dere at jeg hadde en ganske vond flause inne i prøverommet på Zara, på Fuerteventura. Jeg falt pladask for et skinnskjørt(bilde) som jeg dro med meg inn i prøverommet. I str 36. Ikke naiv overhodet,selv om jeg vanligvis bruker 38 i bukser,så bruker jeg 36,og kan gå ned til 34 i livet,pga smal midje. Jeg dro på meg skinnskjørtet, og merket at det var en smule trang. Men tenkte som så.."bare litt krefter i det jeg drar opp glidelåsen nå så går dette kjempe fint".. en,to,tre.. auuuuuuuuu" Ryggflesket ble visst med i forsøket. Dro den raskt tilbake,og fikk et rødt merke. Kjæresten min lurte på hva i huleste navn som skjedde der inne.
haha, fikk meg en god latter etter at smertene hadde gått over da for å si det slik!

3 kommentarer:

TNX Sweetheart