28. nov. 2010

SÅ TENNER VI ETT LYS


HEI OG HOPP! Håper dere har hatt en fin helg,og ikke har ødelagt en så fin dag som dette med masse helge fyll! Selv hadde jeg en mild sagt forferdelig dag i går,uten å å så mye innpå hva som skjedde for tiden kan uansett ikke spoles tilbake,så jeg får gjøre det beste ut av dagen i dag.
Og siden det er første søndag i advent i dag,så  skal jeg overaske min kjære med en romantisk lunch,med deilige snitter. Siden jeg ikke har fått tak i bord og stoler til stuen enda,så tok jeg utebordet og la saueskinnstepper på stolene. Dro på butikken for å kjøpe ferskt,varmt brød,men fikk litt sjokk da jeg så det var "snøstorm" ute,men så lenge man kan holde seg varm med pels og skinnvanter med for så er det jo ikke noe problem.Kos dere i dag og husk å tenne 1.lys for glede.
Merker at jeg får skikkelig julestemning av Boney M`s julesanger,spesielt denne...





7 kommentarer:

  1. adventstid er såå koselig!;)

    SvarSlett
  2. Så utrolig kos:))

    SvarSlett
  3. Kos dere masse og hils din kjære. Ha en fin advent<3

    SvarSlett
  4. Det så veldig koselig ut. Er så glad i slike saueskinnstepper,har ett både på badet og soverommet i svart selv.

    SvarSlett
  5. Så kos det så ut!

    SvarSlett
  6. Nam,det så godt ut:D

    SvarSlett

TNX Sweetheart