22. nov. 2010

LANVIN KAOS OG KØ SYSTEM



12 timer igjen til  utvalgte H&M butikker åpner dørene for oss og Lanvin Kl:08.00.
Det vil garantert bli kaos,og kø reglene er som følger.
De 320 første som står i køen vil få utdelt et armbånd i 20 forskjellige farger,fordelt på grupper.
På de står det tidpunktet når du får lov til å handle fra Lanvin Kolleksjonen. (herrer trenger ikke armbånd) Når det er din tur,får du 15 Min på deg til å handle. Kun 1 plagg,sko, pr produkt.pr kunde.
Jeg sikler etter denne svarte kjolen. Merker at det kribler i magen,bare av tanken på å ha den på!

3 kommentarer:

  1. Jeg hadde tenkt til å være en av de som stod i kø, men jeg orker rett og slett ikke, så jeg prøver meg på nett :)

    SvarSlett
  2. Ses i morgen:D

    SvarSlett
  3. Håper du får tak i den svarte eller røde da:)) Selv vil jeg ha den gule.

    SvarSlett

TNX Sweetheart