18. nov. 2010

Lansering av Side2 Vintage

Siden jeg er syk og kjedet ræva av meg i dag,har jeg i alle fall fått gjort noe.
Takket være nettenestea fikk jeg med meg lanseringen av:
For en god ide, da kan jeg legge ut ting jeg nesten ikke har brukt, som brudepike kjolen, en for stor poncho og annet jeg har gått lei,så andre kan kjøpe det for en mye billigere penge enn den opprinnelige prisen.Har du også noe du ikke lenger bruker eller er for lite eller stort. Ikke kast det,selg det heller på side2 Vintage. Selger en del fine ting som f.eks en skinnjakke og et par ubrukte Wedges,frynseboots osv..
Gjenbruk er så gøy,og selv har jeg masse fint som jeg har arvet!


12 kommentarer:

  1. Så søt du er:)

    SvarSlett
  2. Elsker Vintage,spesielt hvis det er veldig gamle plagg.Fra oldemor;)

    SvarSlett
  3. Der vil jeg prøve meg :)

    SvarSlett
  4. Jeg også:) Søtt bilde av deg

    SvarSlett
  5. Du er bare gullig du

    SvarSlett
  6. Jeg har også kjedet ræva av meg i dag hvis det er noen trøst:/ Hehe,har influensa!

    SvarSlett
  7. Hvor fikser du håret ditt? Det er så fint

    SvarSlett
  8. Elsker bloggen din,leser den fler ganger om dagen.Sjekker ut i alle fall:X

    SvarSlett
  9. Takk takk:)
    Kine svar: Farget det siste hos Daglig Leder av Nikita på By Porten og ble strålende fornøyd. Skal tilbake dit neste gang! Hun er kjempe flink!

    SvarSlett
  10. Så koselig du har det i stua di:D

    SvarSlett

TNX Sweetheart