20. nov. 2010

Lørdag@

                        
/Skjørt fra Bikbok,genser fra Vera Moda,Pelsvest/Vitage/

Håper dere får en fin Lørdag!
Er litt bedre enn i går,men fortsatt syk..gleder meg enormt mye til kjæresten min  kommer om noen timer,som har vært i byen å spist Italiensk med familien. Da er det jo greit å ha en snill jente som meg,å bare komme til, så man slipper å leie seg inn på hotell. Har sykt lyst til å sprette flasken med Christian Louboutin, men tror det for holde med "Cosylan" til jeg er helt frisk igjen, håper i alle fall at jeg får vært med på pinnekjøttmiddag i Moss i morgen!
Nå skal jeg så vidt begynne med ønskelisten til jul,og den er jævlig lang...hehe!

5 kommentarer:

  1. Sara Destini20 november, 2010

    Håper du blir helt frisk snart,så du kan komme på Champagne på Aker Brygge suiten;) Kos deg masse med kjæresten i kveld:) Hils!!

    SvarSlett
  2. Jeg har også begynt med jule ønskelisten,hehe

    SvarSlett
  3. For et sinnsykt kul antrekk.Digger de skoene der!!

    SvarSlett

TNX Sweetheart