3. mai 2011

030511
























Today has ben fantastic!! Sovet leeeenge, etter en rimelig effektiv og hektisk gårsdag.. Hadde kjærestefrokost, før vi dro til Kolbotn for å ta litt sol på kroppen.. så lunch/kaffe før en aldri så liten shoppingrunde, hvor jeg fikk spandert et par super fine lyseblå solbriller..Elsker de!!
Siden min kjære skal reise bort, ser vi hverandre ikke før etter 17.mai, tre uker rettere sagt. TRIST, men skal prøve å overleve uten så godt jeg kan! I morgen starter jeg med bedriftsøkonomi, gud hjelpesmei!!
Har dere gjort noe spennende i helgen da? 
/Have you done something fun this weekend?

6 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en flott kjærestedag :) Det er godt med slike en gang i blant, spesielt hvis dere skal være fra hverandre :)

    SvarSlett
  2. Jeg har vært uten kjæresten min i en hel måned, det var sjipt det!! God bedring

    SvarSlett
  3. Sara Destini04 mai, 2011

    Gleder meg VELDIG til å se resultatet av både den ene og den andre shooten;) Koser meg i Paris, og selfølgelig er jeg nyforelsket:) Håperf du har det bra hjemme i Norge<3 Klem Sara

    SvarSlett
  4. Ja,den kjøpte jeg faktisk når jeg var i Spania i fjor, bare helt glemt at jeg hadde den! Fine behind the shoot bilder foresten:D

    SvarSlett
  5. Sara Destini: Du får kose deg masse der nede, jeg er overhodet IKKE misunnelig, neida!! ;) hehe, kos deg med din nye flamme<3

    SvarSlett

TNX Sweetheart