13. mai 2011

THINKING IN A PINK BOX






















































Bukse fra Nelly, solbriller fra Glitter
Endelig er jeg tilbake til bloggen, etter at blogspot tragisk nok har vært nede i noen dager. Men nå er jeg tilbake igjen dere.. I går var det jo delfinale 2 i Eurovision Song Contest, og det endte med at jeg ble fly forbannet over hele opplegget. To av mine store favoritter gikk videre Estland og Slovenia, men når jeg hørte sangen Dana Internasjonal representerte for Israel ble jeg målløs. "Dette måtte jo bare være en vinnersang" Men utrolig nok gikk den ikke videre. Om det var fordi ingen unner en som har vunnet før å vinne om igjen, eller om det er fordi alle fant ut at hun var en mann var utslaget, er ikke godt å si. I så fall er det en diskriminering som gjør meg svært skuffet. Den hadde jo alt! Ser likevel veldig frem til å se hvem som stikker av med seieren i morgen, da blir det Gram prix på storskjerm.

Finally I'm back to blog after blogspot tragically has been down fora few days. But now I'm back again you .. Yesterday it was thedelfinale 2 in the Eurovision Song Contest, and it ended with a flythat I was upset over the whole program. Two of my big favoriteswent on Estonia and Slovenia, but when I heard the song DanaInternational represented for Israel, I was speechless. "This had tobe only one winner sang" But amazingly, it went no further.Whether it was because no one treat that has won before winningagain, or if it's because everyone found out she was a man wasthe trick, is not good to say. In that case, it is a discrimination thatmakes me very disappointed. It had everything! Viewing stillexcited to see who runs away with the win tomorrow, then it becomes Gram prix party!

7 kommentarer:

  1. Fresh bukse:) Godt du er tilbake i bloggmodus8)

    SvarSlett
  2. That was about time;) Syntes Eurovision er en vits i år jeg. Håper Belarus tar seieren også

    SvarSlett
  3. Thea: ME TO, den er kul!!:D

    SvarSlett
  4. Haha, I know the blogger downtime was tragic. Anyway now its back and im happy. :)

    I love your shades.

    SvarSlett
  5. Nathalie14 mai, 2011

    Godt du er tilbake. Har ventet på neste innlegg faktisk:)

    SvarSlett
  6. Herlige farger!

    SvarSlett

TNX Sweetheart