28. mai 2011

ROMANTIC


















































Oppe veldig tidlig i dag..
I går hadde jeg den mest romantiske kvelden på lenge. Jeg og kjæresten min har vært sammen i to år, så da fant jeg ut at jeg ville overasske og jeg hadde kun en time på meg fra jeg gikk av trikken. Tror aldri jeg har handlet så fort i hele mitt liv. Fylte kurven på unner fem min. Pyntet med stearinlys rundt om i leiligheten, laget salat med masse digg, brød med philadelphia og gressløk. Nøtter, sjokolade,cider, kjærlighetsbrev etc. En vellykket aften! Ønsker dere en kjempe fin helg!!

5 kommentarer:

  1. Åå,det så koselig ut:)

    SvarSlett
  2. Sara Destini28 mai, 2011

    Gratulerer med to års dagen <3

    SvarSlett
  3. Så utrolig herlig. Håper dere hadde en virkelig romantisk kveld <3

    SvarSlett
  4. Viktoria Marie: Tusen Takk :) Det hadde vi!!

    SvarSlett

TNX Sweetheart