26. mai 2011

DYRBERG/KERN




















































I dag hadde jeg på meg dette nydelige smykket fra Dyrberg/Kern som jeg var så heldig å få i gave fra pappa og stemoren min. Falt veldig i smak hos meg,siden jeg er en stor dyrberg/kern fan,og bruker nesten bare smykker fra de, snø of sweeden eller DKNY. Mixer selvsagt med andre smykkemerker inn i mellom i en litt billigere prisklasse, men som oftes får man noen kvalitets favoritter kan man si!

Today I wore this beautiful necklace from Dyrberg / Kern(danish design) that I was so lucky toget as a gift from my dad and stepmother. Felt really in tasted, since I am a big Dyrberg / kern fan, and uses almost only jewelry from them,or the snow of sweeden or my favorite watch from DKNY. Mixer course with other jewelry brands in between in a slightly cheaperprice, but that Mos toften you get some quality favorites can say!

        Take a look: at  http://www.dyrbergkern.com/

4 kommentarer:

  1. Super lekkert smykke:)

    SvarSlett
  2. Så fint!!

    SvarSlett
  3. Vakkert smykke da*heldig*

    SvarSlett
  4. Utrolig fint smykke, forstår at du er glad i det :)

    SvarSlett

TNX Sweetheart