15. mai 2011

BREATHE IN THE AIR

Under the rainbow time is standing still
Kiss me forever
hold me close
There is no limit but the sky
It`s a dream
in reality
My heart is melting over
by the sorrow of not seeing you all the time
the minutes you are away
tear drops from my eyes
when i wake up

I think about you
and let the silence of the day breathe trough my soal

When I go to sleep
I think about you and I touch the stars
with the love of my heart

All the moments I will share with you
as long as you are with me

Breath the air

so I can feel you

here..

A POEM I WROTE ONE YEAR AGO


 





12 kommentarer:

  1. Beautiful poem. Great shot to illustrate it. Xxxx

    SvarSlett
  2. Så fint dikt :) Det er så herlig når en får inspirasjon til å skrive slike fine tekster :)

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke laget de selv dessverre, jeg fant de på siden som står som source :-)

    SvarSlett
  4. Sara Destini15 mai, 2011

    Beautiful poem Veronica. As always<3

    SvarSlett
  5. Du skriver så nydelig at jeg får tårer i øyekroken:) Var nesten så jeg kunne tenkt disse ordene selv om en jeg var veldig forelsket i for lenge siden. Vakkert

    SvarSlett
  6. Helene Wang15 mai, 2011

    For et flott dikt

    SvarSlett
  7. Th-erese15 mai, 2011

    Kan ikke du legge ut fler av diktene dine? Du skriver så utrolig vakkert og drømmende. Liker diktene dine kjempe godt!!

    SvarSlett
  8. Th-erese: Jo jeg kan gjøre det etter hvert, legger ut inn i mellom da vet du;)

    SvarSlett
  9. Hei min skjønne! Unnskyld at jeg ikke har besøkt deg på en stund! Fin header du har fått deg:) Og nydelig post! Håper alt er bra med deg!

    Love Despite color

    SvarSlett
  10. WOW,this poem is absolutely amazing!!!You're very talented and great shot!
    http://chiccastyle.blogspot.com/

    SvarSlett
  11. Åh...fiiiiiint skrevet :)

    SvarSlett

TNX Sweetheart