8. mai 2011

TUSEN BITER


Det sies at det er noe bra i alt som skjer, og at alt har en mening..men noen ganger kan man begynne å lure på om det faktisk er slik, ikke vet jeg, men man lærer seg etter hvert som årene går å se ting med andre øyne, og skille mellom løgn og sannhet! Har dessverre ikke fått blogget serlig denne uken, da det har vært en veldig tung uke, med mange ting som har vært litt vanskelig for meg både med det ene og det andre, men så finner man en måte å takle ting på som regel, men så trenger man inn i mellom noen dager fri fra alt for å koble ut de negative tankene. Torsdag var den dagen som ikke endte som den skulle, men likevel ble en utrolig kul kveld på byen som jeg bare må le av i ettertid. Har vært hos familie i helgen, men i går bestemte jeg meg for å ha Lørdagen hjemme for meg selv. Tror aldri det har skjedd før, i alle fall ikke på utrolig lang tid. Jeg laget meg god mat, så en spennende film, og leste krim.(Typisk meg dette med grøsserkveld).. Det var så deilig å bare tenke på seg selv, og ikke ha noen avtale over seg..og denne Søndagen våknet jeg opp og jeg føler meg så mye bedre.  Positiviteten er der igjen, og jeg har planer om å nyte dagen! Håper dere har hatt en fin helg, og har planer om det samme?!

PS: Elsker sangen til Bjørn Afzelius-Tusen Bitar..Den sang pappa for meg når jeg var liten, så har den fulgt meg gjennom livet gjennom andre mennesker som har betydd og betyr mye for meg!



It is said that there is something good in everything that happens,and that everything has a purpose .. but sometimes you begin to wonder if it actually is so, I do not know! Has unfortunately notbeen blogged serlig this week, as it has been a very heavy week,with many things that have been a bit difficult for me! One finds a way to deal with things normally, but then one needs in the few days off from everything to disconnect the negative thoughts.Thursday was the day that ended as it should, but still was a verycool night on the town that I just have to laugh at in retrospect. Hasbeen with family over the weekend, but yesterday I decided tohave Saturday at home for myself. I think it has never happened before, at least not for very long. I made ​​me great food, the movieand read crime. It was so wonderful to think only of themselves,and not have any deal on it .. and this Sunday I woke up and I feelso much better, Positiviteten there again, and I plan to enjoy theday! Hope you had a nice weekend, and plans the same?!


4 kommentarer:

  1. Sara Destini08 mai, 2011

    Jenta mii..Det er ikke alle dager som er like gode desverre! Du er flink til å tenke positivt og ta tak i de gode tingene som skjer i livet ditt, så fortsett med det så skal du se alt ordner seg:) Huske at du har en fantastisk kjæreste,mange gode venninner som elsker deg og en unik mor! Det er noe å ta vare på,annet blir bagateller vet du:) Ha en strålende dag!!

    SvarSlett
  2. Godt å høre at andre har dårlige dager inn i mellom også.Har hatt en sjip uke selv, men dette hjalp meg så takk for det. Skal prøve å gjøre det beste ut av neste:))

    SvarSlett
  3. Alt har en mening Veronica:) Men man noen bevegelser styrer man selv. Den sangen er utrolig vakker, har stor betydning for meg også! Ha en flott dag8)

    SvarSlett
  4. Den sangen er nydelig :)

    SvarSlett

TNX Sweetheart