22. mai 2011

TO MY DEAREST





Må bare takke alle dere som gav meg støtte i går. Både venner,bekjente,naboen og mamma.
Hadde det ikke vært for dere så hadde gårsdagen blitt alt for tøff for meg.Og naboen lånte meg tlf sin slik at jeg fikk tatt en ringerunde!
Hatt en fryktelig dårlig natt, og ligget mye å tenkt.. fredagens hendelse gikk hardere innpå meg enn hva jeg hadde trodd, men jeg er sterk og skal vel komme meg gjennom dette også.
Nå skal jeg snart på Ekeberg Restauranten å spise middag med mamma. Dagen før dagen,for i morgen har jeg bursdag og da kommer kjæresten min etter å ha vært på ferie i Spania. Føltes ut som år og dag siden vi har sett hverandre. Har aldri hatt et større savn, og det er den beste bursdagsgaven jeg kan få, så bortsett fra at jeg skal til avhør hos politiet, så tror jeg morgendagen blir herlig, selv uten min kjære savnede iphone. "Måtte du vile i fred". Husk at jeg er kjempe glad i alle dere faste lesere som følger meg, viser støtte og kommenterer. Det er for dere jeg blogger:)
Elsker alle mine nermeste venner, mamma og kjæreste over alt på denne jord!
Dere er livet mitt!!

2 kommentarer:

  1. Bare hyggelig med støtte til deg. Skjønner du har vært gjennom noe vanskelig,men du er sterk vennen:) det går over skal du se.

    SvarSlett
  2. Så rørende innlegg! :) Lykke til Veronica

    SvarSlett

TNX Sweetheart