18. mai 2011

17-MAI





Det er godt det bare er 17-mai en gang i året sier jeg bare!
For en sinnsyk feiring det var i går..Dro først i slottsparken for å drikke litt vin, deretter til Grunerløkka , hvor vi var innom de fleste stedene, før vi dro videre til Cuba parken for å møte fler..Så gikk turen til Aker Brygge og Lekter`n. For et kaos det var, men herregud så mye jeg har ledd av alt i dag. "Enkelte ting skal bare ikke gå ann" sier jeg til meg selv!! Glemte å ta bilder utover kvelden, så har bare noen (her fra slottsparken) før det ble noen flasker for mye!!  Håper dere hadde en fin feiring?

It is good that only 17-May once a year, I say only!
For a mad celebration it was yesterday .. Went first in the castle park to drink some wine, then to Grunerløkka, where we visited most places, before we went on to Cubathe park to meet all .. So we went to Aker Pier and barge `n. What a mess it was, butmy god so much I've laughed at everything today.

7 kommentarer:

  1. Så fin du var:)

    SvarSlett
  2. Henriette18 mai, 2011

    Fine bilder, var også på Aker Brygge, men var så fullt på Lektern til at vi gadd å se om noe var ledig. !!

    SvarSlett
  3. Så herlig! Gratulerer med overstått :)

    SvarSlett
  4. Prøvde å ringe deg typ 12 ganger eller noe på kvelden,men umulig å komme gjennom:P Du hadde det artig skjønte jeg!?

    SvarSlett
  5. Thea: Ja det var ingen som kom gjennom til meg på kvelden.Glemte mob og veske og alt noen timer!! Så fant jeg den igjen:P Hadde det gøy, men kunne spart meg for de siste timene:P

    SvarSlett

TNX Sweetheart