31. mai 2011

WHEN I SEE TROUGH MY YELLOW BAG



















































Yellow Bag from H&M-fashion against AIDS, Prada clutch, Style by Kling magazine


I DAG BLIR EN BRA DAG.. Det vet jeg! I dag skal jeg besøke Ricco Vero/paleet for å høre litt om historien bak butikken, kommende sammarbeid etc..spennende!. Senere til ski for behandling hos flinke Elisabeth på Hud og Naturterapi. (Alt fra utrensing av syrer i kroppen, alger til ioneterapi som hjeøper mot det meste( ME, Kols, Kreft, Smerte, Betennelse, Astma,lunger, Migrene, stress, angst, aggresjon) etc
Kjæresten min kommer å henter meg , for å være hos meg helt til Fredag "JIPPI" I morgen er det jo fri!

TODAY IS A GOOD DAY , I KNOW FOR SURE!


3 kommentarer:

  1. Så kul bag;)

    SvarSlett
  2. Det hørtes ut som en god dag! Ha ei fin langhelg!

    SvarSlett
  3. Ahhh, den veska er så sykt kul! Setter virkelig preg på et antrekk. Ha en fin dag.

    SvarSlett

TNX Sweetheart