19. mai 2011

IS SHOES ART?

Jeg har selvfølgelig klart å legge min elsk på de utskårede skoene i tre fra Jeffrey Campbell. Ikke rart de ligger på nesten totusen. Om jeg hadde klart å gå med de er en annen sak, men hvem har ikke en eller annen gang betalt flesk for et par sko man i og for seg egentlig ikke klarer å gå med?  Jeg har faktisk sko til pynt i stua mi..Man kan jo se på det som kunst. Noen invisterer i malerier, andre i sko!

I have of course been able to put my love on the wooden carved shoes from JeffreyCampbell. No wonder they are in almost two thousand. If I had managed to agree they are a different matter, but who has not at some time paid meat for a couple of shoes one in and of itself does not really manage to go with? I actually have shoes fordecoration in my living room .. One can look at it as art. Some invests in paintings,others in the shoes!

5 kommentarer:

  1. Charlotte19 mai, 2011

    De skoene er sykt kule

    SvarSlett
  2. Jeffrey Campbell er et av mine favorittmerker når det kommer til sko. Har et par fra før, og de har jeg brukt en del, men kunne gjerne tenkt meg de øverste. Men kanskje litt vanskelig å gå i,hehe

    SvarSlett
  3. Sko er kunst:) I alle fall for oss sko elskere! Har også sko til pynt,men på soverommet;)

    SvarSlett
  4. De er veldig fine å se på! Sko er helt klart kunst :)

    SvarSlett
  5. Skate har jeg, vurderer å kjøpe de første også!

    SvarSlett

TNX Sweetheart