24. mai 2011

LOVE MORE/WORRY LESS

Bursdagen min i går ble ikke helt som forventet, men ble reddet av kvelden som inneholdt kjæreste,ost,kjeks,masse sjokolade og stearinlys. Må bare takke alle for koselige bursdagshilsner som rørte mitt hjerte. Dagen i dag startet superbra, ved at min kjære venninne Ida hadde laget en veldig kreativ "overlevelsespakke" til meg."You have only one life, do whatever you want with it.. love more..Worry less" Inneholdt da alt jeg trenger for å overleve på en forferdelig dag. Latte Macciato,neglelakk,ansiktsmaske,krim,stearinlys,te,et par røyk,og en cider som "manglet". I tilegg et brev med tegning av meg. Ble jo helt rørt jeg! Var ikke det en kreativ gave så vet ikke jeg!

My birthday yesterday was not quite as expected, but was rescued by the evening,which included my love, cheese, crackers, chocolate and lots of candles. Can only thank everyone for the nice birthday greetings that touched my heart. Today startedsuperbra, by my dear friend, Ida had made ​​a very creative "survival kit"to me. "You may have only one life, do whatever you Want with it .. i love more .. Worry less" Containsthen all I need to survive on a terrible day. Latte Macciato, nail polish, face masks, movies, candles, tea, a couple of smoke, and a cider as "missing". In addition, a letterwith a drawing of me. That gift quite touched me! 

3 kommentarer:

  1. Så søtt! Snill venn :)

    SvarSlett
  2. Kamilla Haugendahl24 mai, 2011

    Så utrolig koselig gjort. det er slik man skjønner at man har virkelig gode venninner:) Grattis med dagen på etterskudd foresten!

    SvarSlett
  3. Så søt pakke da!!

    SvarSlett

TNX Sweetheart