22. mai 2011

EKEBERG RESTAURANT





I dag hadde jeg og mamma en utrolig koselig tre retters på Ekeberg restauranten. Man får ikke bedre mat enn der i hele Oslo spør du meg. Foretten med seranoskinke, krem puree, nøtter,mandler og frø var bare helt himmelsk, og deretter hovedretten med kyllinglår, potetpurre, kålblanding i rødvinsaus og til slutt desserten som bestod av vanilje is, bjørnebær, bringebærsaus og kanel kake,med sjokolade fyll.
Vi var smarte som hadde bestilt bord på forhhånd, for det var helt fullt da vi kom, og fikk den beste plassen ved vinduet med Oslo`s beste utsikt. En avslappende mor og datter dag! Og siden jeg har bursdag i morgen,så har jeg fått den beste gaven jeg kunne ønsket meg!

Today I had a great mother and daughter day at Oslo`s best restaurant Ekeberg. Where we eat three-course dinner, with much of delisious food. A relaxing day, and since I have my birthday tomorrow I had like the best birtday present from my mum today! Show you tomorrow!

3 kommentarer:

  1. Maria Hansen22 mai, 2011

    Det så hyggelig ut da:) Ekeberg restauranten er så flott:) Elsker å spise der selv..

    SvarSlett
  2. Så fint bildet av deg og moren din:D

    SvarSlett
  3. Så kos ut..nam,de har god mat har jeg hørt! Hørtes deilig ut det dere spiste

    SvarSlett

TNX Sweetheart