4. aug. 2011

4.August



                                        sko/vagabond, veske/chanel, poncho/Morris,hatt/syden

Da har jeg endret header, siden jeg fikk et par tilbakemeldinger på at jeg så så sint ut på den forrige..haha, neida ikke fler enn jeg fikk positive, men nå har jeg hatt den gamle en god stund, og fant ut at det var på tide å bytte. I dag skal jeg ta med meg Martine en tur til Kolbotn , før vi drar til Oppegård å spiser middag.. Martine har nylig startet sin egen Moteblog her, og jeg må bare si at jeg aldri før har opplevd en niåring som er så opptatt av Mote og styling. 

6 kommentarer:

  1. Kjempefin header :) Søtt bilde av deg!

    SvarSlett
  2. Ha en strålende dag:) Fint bilde..men du er alltid fin på bilder da

    SvarSlett
  3. Jeg digger selve bildet på den nye headeren, men jeg kan ikke si at du ser noe mindre sint ut akkurat! Et lite smil hadde vel ikke skadet?;)

    SvarSlett
  4. Takk;) nei det hadde vel ikke det, men ble visst ikke det denne gangen heller:/

    SvarSlett

TNX Sweetheart