12. aug. 2011

Snapshots fra gårsdagens/ Sca Ulven + Moods
















































Bilde 1. Front row sammen med Moteblogger Ida Jensen (HER)
Bilde 2. Tribunen på Moods Of Norway
Bilde 3. Et glass sparkling rose før Sca Ulven
Bilde 5. Front row på Sca Ulven med familien til designerene
Bilde 6. Ida Jensen, bloggeren fashionjunkiie (HER) og Moteblogger Mira Saab (HER)

Jeg fikk med meg at hele kjendisNorge var på Moods i går, men hadde ingen aning om at jeg gikk glipp av både Josh Hartnett (the actress med modellkjæresten) og selveste Anna Anka herself. haha..
Gårsdagens kuleste outfit vil jeg blandt annet si var Marianne Westby  (Cathrine Hove i Hotel Cæesar) som kom i en helsvart og en gedigen svart/Orange fra Prada tror jeg,? med matchende clutch! 
Uansett hun så helt rå ut..Andre av mine favoritter var Marion Ravn i grønn genser, Bloggeren Ulrikke Lund i en nydelig kjole med cape over.


7 kommentarer:

  1. Masse fine bilder..wow,kunne ønsker jeg var så heldig å fikk være der også

    SvarSlett
  2. Du er heldig!!

    SvarSlett
  3. Så fin du var med den skinnjakken, hvor er den i fra?

    SvarSlett
  4. Nina: Takk:) Fra Malene Birger

    SvarSlett
  5. Anna Anka var ikke akkuratt den som hadde det beste antrekket den kvelden, hehe..syntes også at Marianne så utrolig smashing ut! Er utrolig glad for at jeg tok relativt lave heler i går, hvis ikke hadde jeg vel mistet følelsen jeg og som mange andre:;P

    SvarSlett
  6. Fine bilder Veronica <3

    SvarSlett
  7. såg ut som du hade det väldigt trevligt, fina bilder bla!

    SvarSlett

TNX Sweetheart