11. aug. 2011

SCA ULVEN/OFW




Dagens høydepunkt var definitivt Sca Ulven.Designerene Sara C. Andersson og Marte Ulven imponerte meg like mye i Februar, som nå. Klær og sko var perfekt sammensatt, enkelt, men meget wearable for både ung og eldre. Jeg satt faktisk på første rad ved siden av moren til Marte og fler av hennes familiemedlemmer, og de var ganske så stolte av datteren sin. 


Før Sca Ulven så jeg Cocoon fashion show/ et sammarbeid mellom Esmod KHIO og Hio. Der var det to navn jeg merket meg blandt de unge designerne, nemlig Lisa Ngo og Jone Nilsen. De håper jeg på å få ser mer av i fremtiden. Etterpå dro jeg hjem til Ida, for å vile beina, hive i oss litt pizza etc, før vi dro til Øvrevoll Galoppbane for å se Moods Of Norway. Ja....ikke visste jeg at jeg skulle stå i nedoverbakke og få insaine smerter i beina, forfrysninger på henda og kroppen uten et eneste glass alkohol, pga veien tilbake til hovedinngangen for å hente drikkebonger var for lang til at vi orket.
Jeg angret litt for seint på at jeg ikke stilte meg på presse scena, i stedet for å gå på Vip blandt resten av bloggere, kjendiser og visa versa..men men, man kan jo ikke vite slike ting på forhånd.
Mange kule hatter å se , og mange som garantert angret på at de ikke hadde valgt noen lavere sko, og litt mer klær. 9 grader var det visst, ikke rart jeg frøys som faen!!  
Hyggelig at det var så mange som ønsket å ta bilde av meg i dag, men hadde vært bedre om det var i går, for i dag følte jeg meg lite flatterende..hehe! Gledergruer meg til å se bilder rundt omkring!
Hadde planer om å dra på etterfesten på Grand, men etter Moods, så jeg bare for meg sengen i drømmene, og faktisk er det første gang på fem år jeg er edru etter en Moods fest.. Poster fler bilder på dagen i morgen..(NATTA)

2 kommentarer:

  1. Herlig! Sto over fashion week denne høsten jeg :P

    SvarSlett
  2. Ser ut som du koser deg :D Fin var du og!

    SvarSlett

TNX Sweetheart