19. aug. 2011

What my feets are wearing when the leaves fall down

Jeg har lenge grublet på hva slags sko jeg skal gå for til høsten, da jeg både har invistert i et par gode flate, og et par high wedges. Jeg er for så vidt møkka lei de oppbrukte fjorårets Acne pistol inspirerte Vagabonds , så det må bli noe annerledes. Jeg har i alle fall tenkt å gå for et par knehøye svarte støvletter i år, men så var jeg innom Weekday her om dagen og fikk øye på disse (bildet) Likte veldig godt det myke skinnet, og den tykke helen. Men Beige eller Grå? Hva syntes dere om disse?

I Have long wondered what kind of shoes I should go for the fall, when Ihave both invested in a good pair of flat, and a pair of high wedges. I ambarely shit sorry they spent last year's Acne gun inspired Vagabonds, so there must be something different. I certainly intend to go for a pair of knee-high black boots this year, but then I was back Weekday other day and sawthese (pictured) liked very much the soft skin, and the thick heel. But Beige or Gray? What did you about these?



8 kommentarer:

  1. ahhh,så fine de var. Hvor ligger Weekday?

    SvarSlett
  2. Kjempefine

    SvarSlett
  3. tror nok de er finest i den fargen der

    SvarSlett
  4. Har fulgt bloggen din en stund nå, men helt glemt å kommentere. Jeg synes jaffall bloggen din gir meg mye, i tillegg til jeg henter opp ett par triks her og der. Ha en fin dag videre idag, og stå på, så lover jeg å bli bedre å kommentere!

    Jeg synes forresten de bootsene var smashing! :-)

    SvarSlett
  5. B. Tusen Takk, det var hyggelig å høre ;) Ha en fin dag du også:))

    SvarSlett
  6. De er så fine!!!

    SvarSlett
  7. These are neat. I really like them in this color!

    SvarSlett
  8. ah, de er så perfekte. vurderer dem selv faktisk. De brune!

    SvarSlett

TNX Sweetheart