18. aug. 2011

Thursday


Hatt /Glitter, Kjole, halscuff/H&M,Sko/Nelly,Solbriller/Chloe

Endelig er blogspot oppe og går igjen, etter at det har vært umulig å poste et eneste innlegg i dag.
Dagen i dag har virkelig gått i ett siden jeg stod opp klokken syv, og tok den jævla bussen for tog tilbake til Oslo igjen, etter å ha vært et par dager i Hamar. Vel hjemme, så fikk jeg en halvtime til å shine leiligheten på, før jeg dro å lunchet med Ida på bakeriet i nerheten. Hadde møtet hjemme hos meg i dag med alle involverte i prosjektet jeg driver på med. Møtet varte i fire timer, og gikk supert. 
Merker at sommerfuglene begynner å fly snart, og gleder meg så mye til å fortelle dere hva jeg har planlagt de siste månedene! 

14 kommentarer:

  1. Sara Destini18 august, 2011

    Søt du er med den hatten;)

    SvarSlett
  2. Herregud så nydelig du er veronica. Elsker stilen og bloggen din<3<3

    SvarSlett
  3. Love this outfit

    SvarSlett
  4. Fin bildene ble:)) Flinka...
    Sender du over bilder til meg så jeg å kan få blogget eller??
    Klem <3

    SvarSlett
  5. Kacrates: Thank you:)

    Unge Fr. Jensen: Har sendt de på mail vennen <3 Klem tilbake

    SvarSlett
  6. Du vet ikke om Glitter har den samme hatten i Beige? Har så lyst på en i beige, har en lignende svart skjønner du:)

    SvarSlett
  7. Birgitte: Tror ikke det..ikke som jeg så i alle fall

    SvarSlett
  8. vææææ jeg ELSKER den kjolen! Stunning!

    SvarSlett
  9. Herlig antrekk, fin blogg!

    SV; Tusen takk, koselig!

    SvarSlett
  10. Den kjolen er så sykt fin! Jeg hater at vi ikke har H&M trend her i Stavanger.. buu hehe.

    SvarSlett

TNX Sweetheart